понеділок, 5 вересня 2016 р.

Місто без обмежень Амстердам [No limits in Amsterdam]

Коли приїждажаєте до Амстердаму, то не дивуйтесь, якщо на вулиці ви відчуєте дивний аромат чогось незвичного - це просто люди палять маріхуану. І саме з цього можна вже зрозуміти, що Амстердам - місто без обмежень та лімітів.
Мені здалося, що там можна будь-якій людині знайти те, що вона бажає і це стосується не тільки збоченців. Я щукала щось пов'язане з національним вбранням - я знайшла це. Але про все по черзі.
Почалась моя екскурсія з поїздки (круїза, як там називають) по каналах Амстердаму. Не полінуйтесь та витратьте 10-16 Євро та обов'язково відвідайте таким чином Амстердам. Під час поїздки видають навушники та можна послухати майже будь-якою мовою про історію Амстердаму.
Наступна зупинка сталася на центральній вулиці Амстердама - Дам. Звідти можна дійти до будь-чого - музеї, туристичні інформаційні центри, шоппінг вулиці, а також до кварталу червоних ліхтарів. Звичайно останнє було оглянуто виключно заради вдоволення зацікавлення "а шо воно таке". Нічого особливого, самі поглянете. 
Під час круїзу каналами я побачила музей національного вбрання Нідерландів та у інформаційному центрі поспішила спитати де то є. Не всі знали такий музей (він відкрився зо місяць тому), проте знайшлись працівниці, які показали мені дорогу на мапі.
І звичайно я поспішила у музей моєї мрії цього міста! Дуже-дуже раджу його відвідати тим, хто має зацікавлення у національному вбранні. Вхід коштує 10 Євро.
Покажу декілька фото з експозиції (книгу з національного вбрання першого фото Волендам я собі купила). У музеї представлено 7 різних регіонів країни (у кожній експозиції є різниця костюмів в залежності від віку), а також усякі дрібнички побуту, старі фото та фото сучасного носіння костюму на стінах.
 От чим вам це не наша українська скриня?
На жаль, одного дня для такого великого міста не вистачило, але гарного потрошку.
Дякую, що завітали та прочитали! Гарного дня!

2 коментарі:

  1. Дуже цікаво! У чоловіка родичі живуть в Нідерландах. Цього року були в гостях у нас :) Так от, цікаво було дізнатися, що діти мають отримувати типу сертифікату на уміння плавати, бо багато каналів і раптом щось станеться, при чому є кілька рівнів від звичайного вміння - до плавання в одязі або раптом провалився під лід.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Каналів і справді дуже багато. Нам сказали, що загальна довжина більше 1000 км. А ще жартували, що канали мають три метри: один метр мул, другий метр - велосипеди і тільки третій рівень вода)

      Видалити