пʼятницю, 22 квітня 2016 р.

Дівчата-українки [Ukrainian girls]

Наші останні дівчата поїхали до свого новенького дому, а тому ми вирішили зробити ще одну невелику серію з дівчатами-українками. Цього разу я обрала більш традиційне вбрання з різних регіонів України та зробити не окулярники, а сумочки (хоча останнє ще в процесі).
Ну і звичайно світлини процесу вигадування дівчаток.
По-перше, звичайно замальовки, які я робила на підставі українського народного вбрання. Було ще декілька варіантів, однак ми зупинилися саме на цих дівчатах.
Потім я намалювала дівчат акварельними фарбами, оскільки так виходить ближче усього до оригінальних акрилових фарб.
Ну і останній етап - малювання власне акриловими фарбами на білоруському льоні.
І світлини - порівняння як буде на сумочках та як було аквареллю. Перша дівчинка - Київська область, святкове вбрання, друга - Чернігівська область, святкове вбрання, та третя - Одеська область, весільне вбрання. Намагалася зробити близько до оригіналу, але не мала це за мету.
Сподіваюсь, незабаром будуть сумочки :)

Дякую, що завітали! Гарних вихідних!


2 коментарі:

  1. ..краса вийшла! Я ще від окулярників в захваті, чекаю на результат :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. дякую! Але ці дівчата вийшли, мені здається, краще, бо я придбала фарбу для обличчя :)

      Видалити