неділю, 10 квітня 2016 р.

Досвід з відкриття магазину на Етсі

Українські майстрині постійно шукають різноманітні варіанти збільшення продажів аби продовжувати займатися улюбленою справою. І таким чудовим варіантом може стати саме американський майданчик ручної роботи Етсі.
Натискайте на банер аби побачити мій магазин :)
Становлення нашого магазину Етсі якесь на перший погляд незвичне, але зараз я розумію, що аби продавати за кордоном до цього потрібно пройти свою довгу стежку розуміння. 
Ми створили нашу сторінку на Етсі вперше у 2013, прочитавши у чиїмось блозі (й не одному), що українські майстріні продають з успіхом свій хендмейд за значно вищими цінами аніж в Україні. Звичайно це було поштовхом аби створити свій магазин, але новий майданчик, англійська мова та незрозумілість сплати через посередника відкинуло наснагу, тому ми відійшли від Етсі дуже швидко, хоча у нас на 3 чи 4 день стався перший продаж.
І от у лютому 2015 року прийшло чітке розуміння, що вийти на міжнародний ринок продажу це наступний крок для розвитку нашого хобі (оскільки з ЯМ, Скрині та Золотих рук ми пішли). До всього сплату через Пейпел нам полегшила наша знайома з Америки, тому залишалась лише проблема розміщення робіт, створення усе нового та головна проблема розуміння - а що його робити аби продажі були?
З часу повернення стратегія продажів змінювалась не один раз.
Перші три місяці ми взагалі нічого не робили. Ми шили, жили своїм життям окремо від нашого магазину. У цей час дивом сталося два продажу у один і той самий день і... ВСЕ! Більше взагалі нічого не було аж два місяці. Ми чекали-чекали на ману небесну, але, як у тому анекдоті про лотерею: аби вийграти. потрібно не тільки молитись, але й купити хоча б лотерейний білет.
Тому наступним кроком було те, що ми просто почали читати, дивитися, цікавитися як живе система під назвою Етсі. І чого тільки не побачили на тому світі! Кожна стаття, кожна порада були повноцінним протиріччям: хтось каже потрібно грати у ігри, хтось каже, то лише марнує час, бо потрібно створювати справді оригінальні речі, а хтось каже, що потрібно взагалі робити тільки трежики, ще чуються слова про Твітер, Фейсбук та ще багато інших цікавинок. Нічого не зрозуміло, все невідоме. А, отже, якщо невідоме, то ми відкриваємо двері до цих речей.
Здається, спробувати вдалося все: ігри на фаватон, ігри на в*юватон, чи то разовий чи то на день, трежики, ігри на разове створення разом трежиків, ігри на фоловерів, на вподобання магазину, створення Твітера, Фейсбуку, Інстаграму, Ванело, Етсі он сейл та далі, далі й далі. І все, що ми робили, ми впевнені, що дало свої результати, оскільки місяць за місяцем продажі почали збільшуватись та збільшуватись.
З часом ми відсіяли трежики, як річ непотрібну, більшість ігр канула кудись (хоча я зараз граю, але лише у певні ігри), Твітер є, ми туди розміщуємо трежики зі своїми роботами, що створені не нами, а також нові товари, інколи заглядаємо на Фейсбук, регулярно заглядаємо в Інстаграм і Ванело. Не можемо сказати, то наші роботи 100% супер-пупер оригінальність (про яку всі англомовні поради пишуть), але вони виконані з якістю та любов*ю.
Але може наша стратегія знову зміниться, ми не стоїмо на місці :)

Якщо є якість питання, то залюбки відповімо в силу свого досвіду або за бажанням багатьох створимо ще декілька постів, де розповімо про особистий досвід.

Усім гарного дня та наснаги працювати й відпочивати! 

9 коментарів:

  1. Добрый день! Спасибо, что делитесь опытом! Я только начинаю развитие своих магазинов, можно узнать, почему вы отказались от скрыни и золотых рук? У вас великолепные, неподражаемые работы, как и пишут! С изюминкой и нашим колоритом! Вдохновения, развития и новых удачных дорог!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую за коментар та приємні слова!
      Скриня бере високий відсоток за продаж товарів. 10% відсотків від проданого. Якщо брати абонемент помісячно, то не окупається, оскільки замовлення частіш за все бувають раз на три або чотирі місяці. Мені взагалі політика їх просування не подобається. Вони беруть гроші, але по суті не знаходять потенційних замовників та не приводять їх на сайт.
      Золоті руки чудово знають свою справу з просуванням, але їх абонемент на 10 робіт не завжди окупається, а на більшу кількість робіт не бачу сенсу. Та й я багато разів мала диспут з адміністрацією з приводу того, що вони просувають роботи у яких немає абонементу, а мене, купившу абонемент, взагалі не рекламують.
      Звичайно у мене залишається майданчик ВК, де я приймаю замовлення.

      Видалити
    2. Согласна, я почти год на скрыне и золотых руках и полностью с вами согласна, хотя покупатели находили меня на обоих платформах и были только что зарегистрированными покупателями, а не постоянными обитателями. Зимой я создала группу ВКонтакте, но на нее уходит слишком много времени, а покупателей нет пока, поэтому планирую ее немного забросить. А на Етси существует абонплата? да и у меня еще маловато работ и опыта для международной платформы, хотя одна моя свадебная подушечка уехала в Италию в этом году. Может и я через пару лет дорасту до Етси ;) Творческих успехов, легких крестиков и благодарных покупателей!

      Видалити
    3. ВК потрібно постійно шукати людей. У нас створена сторінка і раніше я постійно додавала нових і нових людей аби були замовлення.
      На Етсі, якщо створюєш магазин за посиланням людини, яка вже є на Етсі дається 40 безкошковних робіт (зліва у мене є на трьох мовах ссилки), потім 20 центів на 4 місяці за одну роботу. Загалом це дешевше ніж на Скрині, враховуючи, що покупців на Етсі на огого більше. Хоча знову ж таки велика проблема - мовний бар*єр.
      Дякую! У вас також чудові роботи))

      Видалити
  2. Хочу додати кілька слів про Скриню. Мене взагалі їх сайт трішки лякає, в тому сенсі, що там складний інтерфейс, як для мене. Потім неможливість публікування своїх даних, тобто покупець жодним чином не може з тобто зв'язатися окрім як зареєструватися, ще одна істотна різниця від Etsy: там хоч публікуй всі свої акаунти з усіх соц мереж і проблем немає, при тому що вони беруть невисоку плату за опублікування робіт (відносно невисоку) + 4 місяця безкоштовної публікації, це може не так і багато, але на тій же скрині у мене перші продажі були через рік, а то і більше))) Золоті руки ніби кращий ресурс, але також не надто все влаштовує, погоджуюся зі зказаним вище. Дякую за статтю! І чекатиму ще :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Що мені не подобається на Скрині та й взагалі майданчиках СНГ це неможливість дати ссилку на Інстаграм, на блог та інші посилання. Начебто цей сайт боїться, що з нього підуть. Якщо мої потенційні замовники будуть мене знаходити через Скриню, але писати, наприклад, що "я вас знайшла на Скрині, але дещо хотіла спитати", невже я не повернусь на ту саму Скриню?
      І так-так, плата на Етсі значно менша навіть, якщо товар продався, знову оновився, все одно виходить менше аніж на наших сайтах (навіть з послугами посередника та відсотку Пейпелу). До речі, так тільки на Етсі. На Даванді потрібно сплачувати 10% від проданого + вищий відсоток на Пейпелі.

      Видалити
    2. ..у мене так частіше з Золотими руками, бо там хоча б номер свій можна показати (але на дорожчому пакеті), доречі на ньому ( на цьому пакеті) до мене почало більше людей звертатися, бо вони могли не морочитися з реєстрацією і т.і. Тим більше, коли потенційні клієнти знайли мене, і питають, що хочуть подивитися інші роботи і кажуть, що не можуть зрозуміти як це зробити)))) і я все рівно відсилаю фото вайбером чи на пошту, чи ще якось..мені здається, що було б краще, якби це не були магазини як такі, а було б типу вітрини..дошки оголошень, і ми майстри, просто платили б за те, щоб там відображаються наші контакти і роботи..по суті як етсі..а клієнт..хочехай робитьзамовлення через сайт..хоче напряму..як на мене було б більше толку відтакого

      Видалити
    3. Я не знала про такі можливості Золотих рук. Але вже пізно щось таке пробувати. Мене затягнуло на Етсі :)
      Мені взагалі на Етсі подобається ідея custom order. Людина бачить мої можливості, shop updates, фейсбук, мій блог та інші дані та може написати або спитати, мовляв я хочу таке, але от з моїм іменем, або трохи змінене. Отже, для мене Етсі зараз number one.

      Видалити
    4. ..я про такі можливості золотих випадково виявила "опытным" шляхом)) просто вибрала дорожчий пакет, щоб показати більшу кількість робіт)) а виявилося, що й номер показується))) Хоча як на мене, це потрібно якось вказувати, типу ось перевага, що видно номер і т.д. Але якщо все влаштовує на етсі, то це звісно набагато кращий варіант, ніж пропонують у нас))

      Видалити