понеділок, 21 грудня 2015 р.

Велике навантаження [Working hard]

Цьогоріч мені знову довелося працювати з російською вишивкою. Точніше я б сказала з карельською вишивкою, що дуже подібна до фінських вишивок. Велике навантаження полягає в тому, що вишивку я робила не, як звично, з однієї сторони, а з обох сторін та ще й різну вишивку. Та й вишивала не звичними мені хрестиками.
Замовниця бажала поєднати два чохлики для свого робочого та особистого телефонів. Ну, а ми вже додали від себе ще один маленький відділ для карток. Ось так на початку виглядав ескіз.
А ось так від перетворився на стильний та зручний осучаснений аксесуар з магічним захистом матусі-берегині.  Результат вартий того! 
Остання бонус-фотокартка то є дика суміш українського з російським, але загальна ідея зрозуміла.
Здається, кравець потребує новий жупан подібний до цього. Ну дуже сподобався мені цей чохлик.
Дякую, що завітали до нашого блогу :)

Немає коментарів:

Дописати коментар