суботу, 5 грудня 2015 р.

Подарунки для дівчинки [Christmas gifts for girl]

Я дуже радію, коли батьки для своїх дітей обирають вироби ручної роботи. Особливо мене тішить той факт, що цього разу для першокласниці обрали маленький гаманець для грошей з вишивкою ручної роботи. Дітей потрібно привчати до прекрасного з дитинства.
***
I am very much pleased, when parents choose handmade gifts for their children. Especially I am happy about this time, because mother chose little hand-embroidered purse for paper money and coins for litttle daughter. Children should be taught about beautiful from the childhood.
Кольори обрані саме такі навмисно. Блакитно-пірузовий колір з вкрапленням малинового - це таке собі посинання на "Крижане серце". Оскільки замовлення складається повністю з косметички та гаманця. 
***
Colors were chosen like this specially. Blue-turquoise with raspberry letter is such reference to "Frozen" movie, as order consists of cosmetic bag and purse
Гарного відпочинку! Дякую, що відвітали до блогу!
***
Have a nice rest! Thank you for being in our blog.


2 коментарі:

  1. ..чудова робота! А гаманець - просто чудо!! Повністю погоджуюся з написаним, я також дуже тішуся, що люди в якості подарунку вибирають вироби ручної роботи, хоча серед моїх знайомих таких поціновувачів зовсім немає, ще кілька років тому я робила для них презенти, але по реакції було видно, що краще б було щось "магазинне",тому потім перестала, і роблю такі подарунки тільки для найдорожчих і найрідніших

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую за такий чудовий коментар.
      Я помітила досить давно, що ручна робота поціновується у нас чомусь, як ситуація, коли у тебе немає грошей. Ну, тому ти й робиш усе своїми руками. Ця тенденція помічена мною ще було у школі, коли подруга моїй мамі сказала: "Навіщо ти їй зв*язала шапку, у тебе що грошей немає?" Хоча моя шапка була особлива, з бубенчиком, двохкольорова та ще й майже повністю вовняна.
      Але час іде і я бачу, що моє оточення не тільки полюбляє наші роботи, починає розуміти їх, розпитує, але й існують поціновувачі, яким я вже декілька разів робила такі презенти :)
      А інтернет взагалі мене тішить тим, що тут таких людей ще більше!

      Видалити