суботу, 21 листопада 2015 р.

Крижана магія [Frozen magic]

А ось і готовий варіант косметички.
Вишивка настільки приємно вишивалась, що я зробила дуже багато фотографій готової роботи і трошки заздрю маленькій принцесі, якій ця косметичка буде подарована. 
Взагалі я обожнюю мультфільм "Крижане серце / Frozen". І мені ще не набридла головна пісня Ельзи "Все одно / Let it go". Отже можна зробити впевнений висновок, що мені років зо десять. 
***
And now you see ready cosmetic bag! 
Cross-stitch was so easy made, that i made so many photos of ready pouch. I am a little bit envious of this little princess, who will get this cosmetic bag. It is so cute!
All in all I love "Frozen" movie so much! And main Elsa's song (it is in Ukrainian) is still loved by me, so I can be sure that I am at least 10 years old.
Сподіваюсь, помітно вишивку срібними муліне.
***
I hope, that silver DMC embroidery is seen.
І ще остання фотокартка пакунку косметички. Отримавши таку красу в дитинстві я б світилась, як перша зірка ніччю. Але й зараз теж раділа б, як мале дитятко!
***
And the last one photo of wrapping. If I would get it as a child, I would shine like the first star at night. But, I think, that nowadays I would be also probably happy as a little child.
Дякую, що переглянули цей пост! Гарних вихідних!
***
Thank you for visiting my blog! Have a nice holidays!

4 коментарі:

  1. Супер! Дуже гарний результат!
    Треба і собі м/ф подивитися - може, й мені років з 10 ;-), бо такій косметичці точно зраділа б)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Щиро дякую! Подивіть обов*язково! Українська озвучка напрочуд чудова)

      Видалити
  2. Красивая... Сказочная... А в дымке органзы - загадочная косметичка!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Спасибо огромное! Думаю, огранза немного здесь похожа на снежок :)

      Видалити