неділю, 7 грудня 2014 р.

Our team grows! [Команда зростає!]

Новий Рік вже не за горами, і супермаркети вже стали схожі на типовий подарунковий набір для чоловіків та жінок.
Так, так, я кажу про те, що з'являються подарункові набори з гелів для душу, з шампунів та інших виробів, які ніколи так не скупають, як перед Новим Роком.
Мене завжди дивувало, невже такі подарунки дійсно можна подарувати коханій людині? Я особисто собі купую такий набір, бо є дійсно непогані пропозиції за нижчу ціну.
Так от цьогоріч дівчата довели мені, що ні! Дві наших замовниці вирішили подарувати своїм коханим чоловікам холдери для документів...



































Перший - наш досить стандартний холдер схожий на "Black sea", але трохи темшіший.
Другий - це побажання зробити такий самий, але значно менший, точніше максимально маленький. На жаль, обмеженість існувала у картках, тому висота вийшла 19 см та ширині паспорту, тому тут 12 см. Але слід помітити, що такий варіант не гірший, ніж "розширена" версія. Здається, саме цим у майбутньому й займемося.




















Як на мене, то холдер дуже зручна річ не тільки у подорожах, оскільки пошук паспорту в сумці - ціла мандрівка.

Ну, і звичайно декілька фотокарток нашої помічниці. Здається, вона стає частиною нашого рукодільного гуртка.



















Немає коментарів:

Дописати коментар